Πτώση σημείωσε ο τζίρος στη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών το β’ τρίμηνο εφέτος, καθώς επλήγησαν σημαντικά από την πανδημία.
Με πλέον χαρακτηριστικό ότι το καίριο πλήγμα δέχθηκε η διαφήμιση, ενώ μεγάλη αύξηση του τζίρου είχαν οι υπηρεσίες καθαριότητας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, οι δείκτες κύκλου εργασιών μειώθηκαν σε Διαφήμιση και έρευνα αγοράς (30%), Εκδοτικές δραστηριότητες (17,5%), Νομικές και λογιστικές δραστηριότητες (15,3%) κ.ά.