Το ξέσπασμα της πανδημίας στην Ελλάδα το Φεβρουάριο του 2020 είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν σημαντικές ανακατατάξεις –αν όχι σε όλες– στις περισσότερες πτυχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Για τον Έλληνα καταναλωτή η διά ζώσης επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα είναι η νούμερο ένα επιλογή για την πραγματοποίηση των αγορών του. Η εμφάνιση όμως του κορωνοϊού άλλαξε σχεδόν εν μια νυκτί τα δεδομένα, καθώς περιόρισε την πρόσβαση στα φυσικά καταστήματα. Αντιλαμβανόμενη τις νέες ανάγκες των καταναλωτών και θέλοντας να διατηρήσει τον ισχυρό «δεσμό» ανάμεσα στους πελάτες και στα καταστήματα της γειτονιάς, ο Μιχάλης Σφικτός, ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης και ο Ekin Burak Ozturk ξεκίνησαν το καθόλα επιτυχημένο, όπως αποδείχθηκε, εγχείρημα της Ferto.
Οι τρεις Startuppers με μακρά εμπειρία τόσο στην ανάπτυξη software όσο και στο οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων (Blueground, Taxibeat κ.ά.) ένωσαν τις δυνάμεις τους το 2020, κόντρα στις προκλήσεις της πανδημίας και στο κλίμα πλήρους αβεβαιότητας για τις εγχώριες επιχειρήσεις. Με επίκεντρο τη φιλοσοφία του «ψωνίζω από τη γειτονιά μου», η ομάδα της Ferto ανέπτυξε μια καινοτόμα πλατφόρμα quick commerce, δίνοντας ένα ψηφιακό βήμα στα μικρά τοπικά καταστήματα, τα οποία πριν από την έλευση του Ferto δεν εξυπηρετούνταν από τις διάφορες πλατφόρμες delivery. Ουσιαστικά, η πλατφόρμα της Ferto «φέρνει» το κατάστημα στο σπίτι του πελάτη, διατηρώντας τον παραδοσιακό «δεσμό» μεταξύ του ίδιου και των καταστημάτων της γειτονιάς, μια σχέση που έθεσε σε μεγάλο κίνδυνο η εμφάνιση της πανδημίας.
«Το Ferto υπάρχει σήμερα για να ενδυναμώσει τα τοπικά καταστήματα. Η μάχη για το αουτσάιντερ είναι μέρος αυτού που είμαστε και του τι πρεσβεύουμε ως εταιρεία. Το να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να ανταγωνίζονται, να επιτυγχάνουν και να ανθίζουν σε αυτούς τους ταχέως μεταβαλλόμενους καιρούς είναι το βασικό πρόβλημα που προσπαθούμε να λύσουμε». Μιχάλης Σφικτός CEO και co-founder της Ferto.
Το Fertο πρωτοπορεί προσφέροντας τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε να παραλάβει τα προϊόντα της αρεσκείας του από τα καταστήματα που αγαπά και εμπιστεύεται σε μόλις λίγα λεπτά από τη στιγμή της παραγγελίας. Σούπερ μάρκετ, μανάβικα, φαρμακεία, κάβες, περίπτερα, delicatessen και πολλά άλλα καταστήματα «έρχονται» στην πόρτα των καταναλωτών άμεσα, γρήγορα και με ασφάλεια, καθώς η πλατφόρμα αξιοποιεί ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργαζόμενων διανομέων, που εγγυώνται μια απρόσκοπτη quick commerce εμπειρία.
Πηγή: startupper.gr