Το Επιμελητήριο Λασιθίου στα πλαίσια των ανταποδοτικών του υπηρεσιών και η ΕΤΕΠΑ Λασιθίου (Αναπτυξιακή Εταιρεία του Επιμελητήριο Λασιθίου) διοργανώνουν εκπαιδευτικό σεμινάριο στη Σητεία στις 8 Απριλίου 2023
Τίτλος σεμιναρίου:«Customer Experience & Customer Service – Ανθρωποκεντρικότητα στις επιχειρήσεις»
Διάρκεια : 6 ωρες (από τις 9π.μ. ως τις 2:45 μ.μ. με τρία μικρά διαλείμματα όπου θα προσφερθεί καφές)
Τόπος : Στον πολυχώρο “Πολύκεντρο” του Δήμου Σητείας
Σε ποιούς απευθύνεται : Σε επαγγελματίες της εστίασης, του τουρισμού, εμπόρους και σε όποιον ενδιαφέρεται να διευρύνει την γνώση του σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και βελτίωσης της παρεχόμενης υπηρεσίας με στόχο την μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη και να δραστηριοποιείται στο νομό Λασιθίου.
Θεματικές ενότητες στις οποίες θα εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες είναι οι ακόλουθες:
- Η έννοια του «πελάτη» στη σύγχρονη επιχειρησιακή πραγματικότητα
- Ορισμός της Πελατοκεντρικότητας στις Επιχειρήσεις (Customer-centricity)
- Η Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Service) & η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience): Σύνδεση & Αλληλεξάρτηση τόσο στη δια Ζώσης όσο και στην Online Διάδραση Επιχείρησης – Πελάτη
- Σχεδιασμός Εμπειριών με Χρήση της Μεθόδου του Design Thinking
- Η Χρήση του Customer Journey Map για Βελτίωση Προϊόντων/Υπηρεσιών και την Παροχή Αληθινής Αξίας στους Πελάτες
- Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η κα. Δήμητρα Ζερβάκη, Business Coach, Programme Manager, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Γεωπόνος, MSc.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Για δηλώσεις συμμετοχής παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα εγγραφής στον σύνδεσμο https://forms.gle/KxzxKw61NsV63onD9
Για πληροφορίες στείλτε email στο info@epimlas.gr ή στα τηλέφωνα 2841022231
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας συμμετοχής.
Η παρακολούθηση είναι δωρεάν.