Σταθεροποίηση παρουσιάζει ο δείκτης εξέλιξης τιμών αλυσίδων σούπερ μάρκετ το εννεάμηνο του 2024 κατά μέσο όρο +0,24% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2023, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές τάσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Τον Σεπτέμβριο 2024 οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ είναι κατά μέσο όρο αυξημένες κατά 0,91% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2023, ενώ οι 10 από τις 23 κατηγορίες προϊόντων σούπερ μάρκετ που εξετάζονται στο πλαίσιο της έρευνας καταγράφουν μείωση τιμών και 13 κατηγορίες αύξηση.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ :
- 13o Παγκρήτιο Φόρουμ – Στις 22/3 ο επιτυχημένος θεσμός για την προώθηση των Κρητικών Προϊόντων
- Σε λειτουργία από 3 Φεβρουαρίου το νέο πληροφοριακό σύστημα OpenBusiness
- Νέα προγράμματα για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, επιχειρήσεων και δημοτικών υποδομών σε όλη τη χώρα
- Ανακοίνωση Επιμελητηρίου Λασιθίου για την ημερίδα με θέμα τον ΒΟΑΚ στη Σητεία
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ανατολή” 31/1/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Κρήτη” 31/1/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ιεράπετρα 21ος Αιών” 30/1/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Επαρχία” 28/1/2025