Αυξημένες κατά μέσο όρο 3% ήταν τον Ιανουάριο του 2024 οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων. Για την κατηγορία των τροφίμων καταγράφεται άνοδος κατά 3,39% τον Ιανουάριο 2024. Όσον αφορά τις κατηγορίες με λοιπά ταχυκίνητα είδη παντοπωλείου μη τροφίμων καταγράφεται πληθωρισμός της τάξης του 0,81%. Μεγαλύτερες μειώσεις τιμών καταγράφονται στις κατηγορίες: χαρτικά, πάνες & σερβιέτες (-6,12%), γάλα και χυμοί (-4,15%), γιαούρτια και λοιπά γαλακτοκομικά (-4,11%), αλλαντικά (-2,11%), τυροκομικά (-1,79%). Μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφονται στις κατηγορίες: τροφές και είδη για κατοικίδια: (+12,08%), νερά και αναψυκτικά (+10,48%), φρέσκα φρούτα και λαχανικά (+9,59%), έτοιμα γεύματα (+8,20%), βρεφικές και παιδικές τροφές (+6,98%).
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ :
- Δελτίο Τύπου για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΑΝΚ
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Επαρχία” 11/2/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ιεράπετρα 21ος Αιών” 13/2/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Κρήτη” 14/2/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ανατολή” 14/2/2025
- Έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ για το εισόδημα και τις δαπάνες διαβίωσης των νοικοκυριών 2024
- Η Ελλάδα στην 49η θέση του Digital Competitiveness Ranking
- Ταμείο Μικροπιστώσεων ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ