Δεν υπάρχει άλλο μοντέλο για να λειτουργήσει η αγορά εκτός από το click away και το click inside σημείωσε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης μιλώντας στην ΕΡΤ1.
Όπως εξήγησε ο ίδιος: Το click away εφαρμόστηκε πριν τις γιορτές με επιτυχία, σε κάποιους κλάδους, για αυτό και επανήλθε ενώ ξεκίνησε και το click inside, ειδικότερα για επιχειρήσεις όπως είναι τα καταστήματα ρούχων, παπουτσιών και τα βιβλιοπωλεία, προκειμένου να λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις και να καλυφθούν οι ανάγκες των καταναλωτών.