Πρόσφατα η Google ανακοίνωσε ότι σύντομα θα προβεί σε αλλαγές στον τρόπο που εμφανίζει, εμπορεύεται και διανέμει (όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση της) τη διαθεσιμότητα των ξενοδοχείων κάνοντας πιο εύκολο για τα ίδια τα ξενοδοχεία να μπορούν να μπουν απευθείας στον ιστότοπο της και να βρίσκουν πιθανούς πελάτες ακόμα και από φορητές συσκευές, παρακάμπτοντας τους μεσάζοντες όπως τα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ), και άλλες metasearch μηχανές.
Στο συνέδριο Digi.Travel που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στο ξενοδοχείο Caravel στις 17 και 18 Νοεμβρίου, και αφορά τον ηλεκτρονικό τουρισμό, η Google θα εκπροσωπηθεί από τον κ. Δημήτρη Κόσσυφα, Travel Manager της Google, ο οποίος θα αναπτύξει το θέμα “Τhe role of Google in the promotion and distribution of the tourism product – new tools & developments from the search giant that offers more and more products for the travel industry.”, και φυσικά θα μπορούν οι συμμετέχοντες να ενημερωθούν πλήρως πάνω σε αυτό το θέμα.
Κάνοντας αλλαγή στην στρατηγική της, η Google πειραματίζεται με ένα μοντέλο που βασίζεται σε προμήθεια που είναι σαν αυτό που χρησιμοποιούν οι ΟΤΑ, παρά το κόστος-ανά-κλικ. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ενώ στην αρχή ειπώθηκε ότι θα ισχύει μόνο για τις ΗΠΑ, αλλά τελικά, το «Hotel Ads Commission Program» όπως ονομάζεται, θα είναι διαθέσιμο σε όλο τον κόσμο.
Για τους ξενοδόχους, η μεγάλη είδηση είναι ότι η εταιρεία προσφέρει τώρα ένα εύκολο και ξεκάθαρο εργαλείο για τη διαχείριση των εσόδων τους μέσω του νέου Google Hotel Ads Commission Program. Ενδιαφέρον είναι ότι δεν υπήρξε καμιά ανακοίνωση για το ύψος του ποσοστού που θα κρατεί η Google από τον ξενοδόχο για κάθε κράτηση.
Πηγή : traveldailynews.gr