Ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν από την αγορά γιαουρτιού από έρευνα που συνέταξε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα κυριότερα στοιχεία της εγχώριας αγοράς γιαουρτιού κατά την περίοδο Δεκέμβριος 2011 –Δεκέμβριος 2012 είναι:
- Οι συνολικές πωλήσεις γιαουρτιού κατέγραψαν αύξηση κατά 5,1% στα 1,4 δισ. λίρες.
- Η μέση τιμή ανά κιλό γιαουρτιού έχει αυξηθεί (σε ετήσια βάση) κατά 7,6% ανερχόμενη στις 2,37 λίρες/κιλό.
- Ο όγκος πωλήσεων της κατηγορίας μειώθηκε κατά 2,5% σε ετήσια βάση, η οποία οφείλεται κυρίως στην μείωση των πωλήσεων επωνύμων προϊόντων κατά 7,1%. Αντίθετα, τα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας κατέγραψαν διψήφια αύξηση (+10,5%), αυξάνοντας το μερίδιο τους στην αγορά στο 29,2% (κατ’ όγκο).
- Σημαντική αύξηση, τόσο σε αξία (29,6%) όσο και σε όγκο πωλήσεων (43,1%) κατέγραψε η κατηγορία του ελληνικού τύπου γιαουρτιού, η οποία κερδίζει μερίδια αγοράς από τις κατηγορίες luxury και χαμηλών λιπαρών.
Ολόκληρη την έρευνα μπορείτε να τη βρείτε στη διαδικτυακή πύλη Agora