Το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο μαζί με το Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων διενεργεί έρευνα σχετικά με την παραγωγή και κατανάλωση των τοπικών αγροτικών προϊόντων αλλά και την προώθηση τους στον τουρισtικό τομέα και την τουριστική ανάπτυξη. Ο σκοπός του παρακάτω ερωτηματολογίου είναι να συμβάλει στη διαμόρφωση και συμπλήρωση του εργαλείου λήψης αποφάσεων με την παροχή πληροφοριών για τα διάφορα σημεία μέσω της SWOT analysis (Δυνατότητες, αδυναμίες, ευκαρίες, απειλές) για την Κρήτη. Μέσω του ερωτηματολογίου και προκειμένου να διευκολυνθεί η συλλογική σύνθεση των απόψεων όλων των ενδιαφερομένων φορέων, θα γίνει μια ιεράρχηση των επιμέρους παραμέτρων, ώστε να προσδιοριστούν οι επιμέρους ανάγκες και να βρεθούν τρόποι προώθησης διατροφικού/γαστρονοκικού τουρισμού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ :
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ανατολή” 20/12/2024
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Κρήτη” 20/12/2024
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ιεράπετρα 21ος Αιών” 19/12/2024
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Επαρχία” 17/12/2024
- Ημερίδα με θέμα την ποιότητα του εξαιρετικού ελαιολάδου “ΚΡΗΤΗ/KRITI”
- Χαιρετισμός του προέδρου του Επιμελητηρίου Θωμά Χαριτάκη στην εκδήλωση του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
- Πρώτη συνεδρίαση του νέου ΔΣ του Επιμελητηρίου Λασιθίου
- Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: “Οι αναπτυξιακές προοπτικές της Κρήτης στο νέο περιβάλλον των διατλαντικών και των Ελληνο-Αμερικανικών σχέσεων