Έχοντας εισέλθει στην Εποχή της Τεχνικής Νοημοσύνης ,(Τ.Ν.), εύλογα η συζήτηση που αφορά τον ρόλο των Ελληνικών Μ.Μ.Ε. εντός της, είναι επίκαιρη αλλά και ζωτικής σημασίας.
Θεωρούμε πως είναι κρίσιμο να διερευνηθεί το αποτύπωμα της Τ.Ν. πάνω τους ,εστιάζοντας σε τομείς που αφορούν την απασχόληση, την ανταγωνιστικότητα και τελικά την αύξηση της ανθεκτικότητά τους.
Στο παρακάτω Ενημερωτικό Σημείωμα επιχειρείται μια προσπάθεια παρουσίασης και ορισμού της Τ.Ν., ανάλυσης των λειτουργιών και των επιχειρησιακών της δυνατοτήτων, καθώς και της σχέσης που διαμορφώνεται ανάμεσα σε αυτή και στις ΜΜΕ, τόσο σε επιχειρησιακό όσο και σε ρυθμιστικό επίπεδο.
Παράλληλα, αναλύονται κάποιες από τις προκλήσεις που οι Ελληνικές ΜΜΕ καλούνται να αντιμετωπίσουν από την έλευσή της , καθώς και οι εν δυνάμει ευκαιρίες που η Τ.Ν. γεννά γι’ αυτές μέσα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.
Ταυτόχρονα, αν στρέψουμε την προσοχή μας σε διεθνές επίπεδο , αντιλαμβανόμαστε πως η Τ.Ν. μέσω των Εργαλείων της ,ήδη επιδρά με καταλυτικό τρόπο μετασχηματίζοντας και αναδιαμορφώνοντας βαθιά την παραγωγική διαδικασία και τελικά εξελίσσεται σε τεχνολογία στρατηγικής σημασίας για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου.