Η Περιφέρεια Κρήτης και η Αγροδιατροφική Σύμπραξη, συνεχίζοντας την προσπάθεια στήριξης της εξαγωγικής δυναμικής και της εξωστρέφειας των Κρητικών επιχειρήσεων, οργανώνουν επί μέρους επιχειρηματικές συναντήσεις σε επίπεδο Β2Β μεταξύ επιχειρήσεων από το Ισραήλ και εξαγωγικών επιχειρήσεων του Νησιού.
Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν το τριήμερο από 25-27 Φεβρουαρίου 2013 στις πόλεις του Ηρακλείου και Χανίων. Πιο συγκεκριμένα, για την Ανατολική Κρήτη (Ηράκλειο – Λασίθι) οι επιχειρηματικές συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στον χώρο του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, (οδός Κορωναίου 9, Ηράκλειο).
Το πρόγραμμα των συναντήσεων θα είναι ως εξής:
– Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου : έναρξη στις 14.30
– Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου: έναρξη στις 09.30
Για την Δυτική Κρήτη (Χανιά – Ρέθυμνο) οι συναντήσεις θα γίνουν στο ξενοδοχείο Santa Marina, στην Αγία Μαρίνα Χανίων.
Τρίτη 26 Φεβρουαρίου έναρξη στις 10.00
Οι 9 επιχειρηματίες από το Ισραήλ που θα συμμετέχουν στις συναντήσεις με τις Κρητικές επιχειρήσεις, δραστηριοποιούνται στον χώρο του διεθνούς εμπορίου, της διανομής, της προώθησης και της λιανικής πώλησης τροφίμων. Το προφίλ των εταιρειών :
1 – Lelman Schlussel Rubin Schlussel Διανομέας Ζυμαρικά, ψωμί, αρτοσκευάσματα, πίτσα, λαχανικά, γλυκά-γλυκίσματα, νερό και αναψυκτικά.
2 – Mussafi Vered Matzafi χονδρική εισαγωγή τροφίμων και προώθηση προϊόντων. Βιολογικά προϊόντα, προϊόντα διαίτης, προϊόντα υγιεινής διατροφής, φρούτα και λαχανικά, παραδοσιακά προϊόντα
3 – Yad Mordechai Strauss Yair Svartz εισαγωγή και διανομή τροφίμων φρούτα (βιολογικά και μη), λαχανικά, μέλι, ελαιόλαδο, μαρμελάδες, φυσικά προϊόντα και κατεψυγμένα φρούτα.
4 – Leo Global Ltd. Shlomo Elmaliah Μεσάζοντας διεθνούς εμπορίου και αντιπροσωπείας επιλεγμένων συσκευασιών τροφίμων. λαχανικά, οι κονσέρβες λαχανικών (ελιές, καλαμπόκι, αρακάς, καρότο, κτλ.), κονσέρβες φρούτων (βερίκοκο, ροδάκινο, κοκτέιλ φρούτων, κτλ.), κονσέρβες ψαριού (τόνος σκουμπρί, σαρδέλες), ελαιόλαδο, λάδι σόγιας, ηλιέλαιο, κραμβέλαιο, νιφάδες πίτουρου, νιφάδες καλαμποκιού, μούσλι, μαρμελάδες, ξύδι, σάλτσες, φιστίκια, φουντούκια, αρτοσκευάσματα, ζύμες, ρύζι, ζυμαρικά, ψωμί, πίτσα, έτοιμα γεύματα, προϊόντα ντελικατέσσεν, ψάρια (κατεψυγμένα και φρέσκα), γλυκά-γλυκίσματα, προϊόντα διαίτης, προϊόντα υγιεινής διατροφής, νερό και αναψυκτικά.
5 – Taaman. Haim Dror διανομή τροφίμων. ζυμαρικά, ψωμί, αρτοσκευάσματα, πίτσα, ελαιόλαδο, ξύδι, προϊόντα διαίτης, προϊόντα υγιεινής διατροφής, ελιές, μαρμελάδες, μέλι, μπισκότα και κράκερς, παξιμάδι
6 – Kobe Meat Products Marketing Ltd Yakob Haik εισαγωγή, διανομή και παραγωγή κρέατος. αρνί, μοσχάρι, βοδινό), ψάρια (κατεψυγμένα και φρέσκα με προτίμηση στην τσιπούρα). Προϊόντα με πιστοποίηση Kosher, με δυνατότητα επεξεργασία χωρίς κόκαλο
7 – Ram International. Avraham Hasson διανομής τροφίμων γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά, προϊόντα που βασίζονται στα αυγά, προϊόντα διαίτης και προϊόντα υγιεινής διατροφής, ελαιόλαδο, ξύδι
8 – Kol Bo Hazi Hinan Nofar Tal discount market ελιές και ελαιόλαδο, κονσέρβες φρούτων και φέτα.
9 – Mega Retail. μεγάλη αλυσίδα σούπερ – μάρκετ με περισσότερα από 195 καταστήματα. Noam Shauder λαχανικά, κονσέρβες λαχανικών, ελαιόλαδο, ξύδι, γλυκά–γλυκίσματα, κατεψυγμένα προϊόντα, παγωτό, νερό και τα αναψυκτικά Για την συγκεκριμένη αγορά, δεν υπάρχει ενδιαφέρον για κρέας από χοιρινό και κουνέλι, για ψάρια χωρίς λέπια (χταπόδια, σουπιές, μύδια στρείδια, γαρίδες αστακοί καβούρια, ξιφίας, κλπ) σε όποια μορφή ή ακόμα και όταν βρίσκονται σε επιμέρους συστατικά.
Για την επιχειρηματική συνάντηση, B2B, σας καλούμε να προσκομίσετε προωθητικό υλικό (prospectus, κάρτες), δείγματα των προϊόντων σας, και ότι πιστεύετε πως θα διευκολύνει την συνεργασία με τους αγοραστές και θα προωθήσει την επιχείρηση σας.
Επισημαίνουμε τις παραμέτρους επιτυχίας σε τέτοιου τύπου διοργανώσεις (roadshows), που συνήθως εξασφαλίζουν περισσότερες πιθανότητες για μια μελλοντική συνεργασία, και την υπογραφή συμβολαίων.
1. Τα προϊόντα θα πρέπει να διαθέτουν ετικέτες τουλάχιστον στην αγγλική γλώσσα.
2. Τα προϊόντα να έχουν πιστοποίηση κατά ISO 22000 (HACCP).
3. Τυχόν ύπαρξη βραβείων σε διεθνείς εκθέσεις θα ληφθούν υπόψη
4. Προϊόντα με την ένδειξη, βιολογικά (ΒΙΟ), ΠΓΕ, ΠΟΠ προτιμούνται
5. Ο βαθμός εξωστρέφειας, η εξαγωγική δραστηριότητα και η καινοτομία των προϊόντων θα ληφθεί υπόψη
6. Επιπρόσθετα διεθνή πιστοποιητικά, π.χ IFAS, BRC,κλπ, θα ληφθούν υπόψη για την επιλογή όπως και η πιστοποίηση ΚOSHER.
Για την βέλτιστη δυνατή οργάνωση των συναντήσεων, σας παρακαλούμε όπως μας αποστείλατε, στο e-mail agrodiatrofiki@gmail.com ή στο φαξ 2810 30240320 το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση το αργότερο μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης, 20 Φεβρουαρίου, την επισυναπτόμενη φόρμα συμμετοχής συμπληρωμένη με τα στοιχεία της επιχείρησης σας.
Εάν υπάρχουν σημεία που χρήζουν διευκρίνησης, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης. Πληροφορίες: Μαρία Βενέρη & Ασπασία Σταυρουλάκη Τηλέφωνο: 2813-400224-5 & 2810-302795, για έκτακτη περίπτωση στο 6979552591 ή στο e-mail agrodiatrofiki@gmail.com.